dimecres, 19 de febrer del 2014

Patacada al canto!


Entre tants i tants kilòmetres fets, sempre hi ha d'haver alguna de dolenta per explicar.

Tot va ser en una trobada que es celebra cada any a Manlleu, la Fans clàssics, es tracta d'una concentració, per cert, molt ben organitzada, de 2cv, minis i vespes, que dura tot un cap de setmana, fent activitats, una d'elles era pujar per les Masies de Voltregà fins a Sant Boi de Lluçanés. Un cop en aquest poble, vam fer un esmorzar i vam prosseguir a la ruta, aquí va pujar amb mi el fill d'un company per fer-m'hi companyia ja que anava sol, només arrencar, li vaig dir que fes fotos i li vaig donar la càmera, en aquest moment la caravana de cotxes es va aturar i jo vaig anar a espategar entre el Dyane 6, d'en Ramon, que el portava al davant, i una jardinera, a l'intent de esquivar-lo,  em va saber molt greu. Tot un xou... allà al mig, amb tothom mirant, el meu cotxe amb la roda trabada pel parafang, el llum mirant a Cuenca i el paratxocs retorçat... Per sort, el Dyane va quedar tot en un cop i l'òptica trencada...



Feinada de déu!

Al arribar a casa em vaig posar a analitzar el cop, resultat, un parafang a substituir i el xassís doblegat



Vaig reciclar una aleta que tenia per casa, el capó, l'altra aleta, i el paratxocs els vaig reparar i al xassís vaig haver de fer uns tirs amb un gat hidràulic i una cadena per tornar-lo a lloc i reforçar-lo.




Al cap d'una setmana ja tenia aquest aspecte, per sort, no va passar d'un ensurt!

1 comentari:

  1. Vaia peligro que tens... Eske avui endia donen el carnet a kualsevol... Jajajjajaja sort que ets un crack arreclan!!!

    ResponElimina