dimecres, 29 de gener del 2014

De l'estàs com un llum, a l'estas com una puta CABRA!

Motivat per la bona sort que vaig tenir al viatge a Navarra, al cap de dues setmanes em tocaven vacances, ansiós de kilòmetres i benzina, vaig enredar a una amiga per que m'acompanyes a una altra aventura en 2 cilindres, un viatge a una ciutat que ben bé no sabiem on era, ni com s'hi arribava, això si, ens van dir que era molt bonica, es tractava de Carcassona, al sud de França.

Només teníem un dia i mig, ja que ella només s'havia demanat el dijous festa i haviem de sortir dimecres quan ella plegués al mig dia, després de lo de l'anterior viatge, tampoc em va semblar cap bogeria. Vam carregar el cotxe amb les maletes i vam tirar cap amunt, vam parar a dinar a Oliana, i a repostar a Andorra, un cop allà van començar els problemes, el cotxe va começar a consumir algo més d'oli de lo normal, que ho vam sol·lucionar carregan amb un parell de garrafes d'oli andorrà que es més barat. Lo complicat va ser quan vam pujar fins a dalt de tot del pas de la casa, deprés de fer un munt de kilómetres amb el motor ben revolucionat per poder superar la pujada, al parar, en ralentí, el cotxe feia un soroll molt extrany, aquí ja ens vam acollonir, vam obrir el capó eperant-nos el desastre més desastrós alla dins, no se, com si s'hagués desintegrat alguna cosa, el resultat va ser que haviem perdut un cargol i el alternador rondava suelto per dins del motor fent anar la corretja boja.
 Vaig obrir el meu maletí de supervivencia en carretera i amb un parell de brides i fil ferro vaig sol·lucionar el problema! ja tornava a funcionar tot!

L'avaria ens va fer contemplar un paisatge preciós. Vam seguir fins al proper poble, on ens vam donar conte que a Andorra a les 6 de la tarda, si no vas a comprar tabac, licor, o xocolata tot el demés tancat, i no vam trobar cap ferreteria oberta per poder comprar un miserable cargol... pues com que el cotxe funcionava, vam decidir tirar cap a França!

El viatge semblava que mai acabava, no sabiem l'estona que quedava de viatge, ni com de dolentes eren les carreteres que ens esperaven, només teniem un mapa michelin i la cabra, vam arribar a les tantes, vam buscar un hotel de F1 que ens va sortir tirat, i vam anar a visitar el poble, ja que teoricament l'endemà haviem de tornar cap a casa.
Sense trobar-nos a casi ningú pel carrer, degut a l'hora que era, ens vam ensopegar amb això que ens va deixar bocabadats:

Aquí ja ens les vam manegar per que la jefa de la meva amiga li donés un dia mes de festa per poder visitar com cal el castell!

Vam anar a descansar i al dia següent, ben d'hora vam visitar carcassona, el castell i el casc antic del poble, al que buscan parquing a prop de la estació de trens, sense voler, quan ens vam donar conte, estavem circulant pel mig de les andanes, a saber el que devia pensar aquella gent quan ens veien amb el 2cv amb matrícula espanyola per dins de l'estació....

Abans de dinar, vam agafar rumb a la ciutat de Narbonne, que l'únic que en sabiem era que hi havia un famós desguaç només de 2cv, i anavem en busca del cargol, desguaç que no vam trobar...

Vam dinar i vam donar un tom per un mercat que feien per allà, on ens vam comprar una boina i una pamela per semblar ja gabaxos del tot!

Ja frikis perduts, vam agafar la carretera mes propera a la costa possible i vam anar baixant direcció catalunya, vam parar a descansar en llocs com aquest!

Seguint la carretera vam descobrir una cosa que no ens ho podiem creure, Pues no que va i CERVERA TE MAR!!!! si no os sabeu la historia... busqueu a wikipedia, que per alguna cosa hi és!

Per acabar aquest gran viatge, vam fer una parada obligatoria per l'empordà! el cap de creus.
La costa brava sempre ha sigut una zona que m'ha fascinat, al menys aquí, ja sabiem on anavem

Vam arribar el divendres, amb l'alternador lligat amb una brida, però vam arribar...
Un altre viatge, que aquest ou de ferro amb motoret de moto em va deixar bocabadat...